I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
On 30.03.2008 22:23, Åsmund Skjæveland wrote:
I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
"Viktigskap"?
[Åsmund Skjæveland]
I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
Jeg tror det er standard epost-header som jeg har omtalt viktighet selv.
Vennlig hilsen,
* Petter Reinholdtsen (30.03.2008 23:27):
[Åsmund Skjæveland]
I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
Jeg tror det er standard epost-header som jeg har omtalt viktighet selv.
Det stemmer at det er ein standard header. "Importance:" har same funksjon som den ikkje-standardiserte "X-Priority:", men har berre tre prioritetsnivå ("High", "Normal", "Low") i motsetnad til fem numeriske (1-5). Det er ingenting i vegen for å bruka "viktigheit" på nynorsk, men eg trur det vanlege er å bruka ordet "prioritet". Når ein viser spesifikt til headeren, er det vel best å halda seg til "Importance:", eg er skeptisk til å omsetja slikt. Dette er informasjon som normalt er skjult for vanlege brukarar.
Erik
Erik Haugan:
Det stemmer at det er ein standard header. "Importance:" har same funksjon som den ikkje-standardiserte "X-Priority:", men har berre tre prioritetsnivå ("High", "Normal", "Low") i motsetnad til fem numeriske (1-5). Det er ingenting i vegen for å bruka "viktigheit" på nynorsk, men eg trur det vanlege er å bruka ordet "prioritet".
Nynorsk Thunderbird brukar «Prioritet» (men det er strengt tatt då snakk om «X-Priority», då «Importance» ikkje er støtta.)