Karl Ove Hufthammer wrote:
Knut Yrvin:
Ser det vil være meldingsfrys for KDE4 20. august. Var det mulig å speile disse filene over når meldingsfrys skjer?
( For øvrig ser det ikkje til å vera mange som er interessert i å omsetta KDE til bokmål eller nynorsk for tida.)
Jeg har ikke vært en så aktiv oversetter i løpet av det året jeg har hatt svn-konto, men jeg har lenge ventet på muligheten til å hjelpe til med å oversette KDE4 for bokmål. Jeg håper det blir mulig å starte på oversettelsen snart, og at nye KDE kan bli oversatt 100%. Jeg har iallefall lyst til å hjelpe til med dette arbeidet, og da helst før KDE4.1 blir sluppet.
Espen Talberg