on 08 aug 2001 19:50:10, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Nesten god plan. Jeg foreslår at vi lager en side som inneholder både bokmål og nynorsk-oversettelser, og at denne legges ut på web, i tillegg til å legge den i messages/README (Eventuelt så legges det referanse til URL i messages/README).
Gaute Hvoslef Kvalnes, som omsett KDE til nynorsk har laga ei ordliste <URL: http://i18n.kde.org/teams/no_NY/ordliste.html >.