Eitt forslag til: No er det lov å skriva «breidde», «lengde» og «høgde». Eg foreslår at me held på dei gamle formene «breidd», «lengd» og «høgd».
Det støttar eg.
Eg har sett gjennom endringane i svn, men fekk ikkje heilt klårt for meg korleis me gjer det med dei rettskrivingsendringane me drøfta i førre epostrunda, til dømes bruk av enkel eller dobbel konsonant (koma/komma osfr.). Kan du skrive eit par ord om det, er du snill?
Helsing
Eivind Ødegård