At andre logger hjelper ikke meg, de gangene jeg har prøvd å logge inn nå får jeg bare en blank skjerm. Hver gang :)
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
ons. 15. apr. 2020 kl. 23:39 skrev Thomas Gramstad < thomas.gramstad@ub.uio.no>:
On Wed, 15 Apr 2020, Johnny A. Solbu wrote:
On Wednesday 15 April 2020 21:08, Karl Ove Hufthammer wrote:
Samtalane på IRC vert i utgangspunktet ikkje arkiverte/loggførte, utanom eventuelt av/hos kvar enkelte deltakar.
Jeg pleier å gå ut i fra at det logges av alle, til en hver tid. Det bør man gå ut i fra. Jeg gjør det selv, og har gjort det i 20 år.
Ja, samme her, er jo bare å kjøre f eks screen før man starter IRC-klienten. Men det kan jo forekomme at forbindelsen brytes av en eller annen grunn.
-- Thomas Gramstad thomas@gramstad.no "Briefly, nothing and nobody in the Culture is exploited." -- Iain M Banks _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org