Den 21.04.2013 06:26, skrev Johnny Solbu:
Da er jeg i gang med nano, men sliter litt på et par steder.
Hva oversettes «uncut» med? Spesifikt «text uncut» og «cant setup uncut».
Jeg bruker ikke nano, men hva gjør "uncut"? Fjerner den noe fra utklippstavla og setter det tilbake i dokumentet eller noe sånt?
Hva er «keystr»? («Sorry, keystr "%s" is an illegal binding»)
Kort for "key string", som i en tekst som beskriver tastekombinasjon.
Hva blir legacy? («... a legacy nano file...»)
Noe sånt som "fra en tidligere/eldre versjon"?
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no