* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-04-29 18:45:55 +0200]:
Spin Button
... så vidt jeg kan se så må det være det samme som spn boks, som vi har valgt å oversette med tallboks.
Jeg legger inn det, om noen mener jeg tar feil, så skrik ut :-)
Jeg tenkte øyeblikkelig på den "knappen" som roterer øverst i høyre hjørne på alle nettlesere, men det er mulig jeg tar feil...
Eivind