Spin Button
... så vidt jeg kan se så må det være det samme som spn boks, som vi har valgt å oversette med tallboks.
Jeg legger inn det, om noen mener jeg tar feil, så skrik ut :-)
Mvh Axel
* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-04-29 18:45:55 +0200]:
Spin Button
... så vidt jeg kan se så må det være det samme som spn boks, som vi har valgt å oversette med tallboks.
Jeg legger inn det, om noen mener jeg tar feil, så skrik ut :-)
Jeg tenkte øyeblikkelig på den "knappen" som roterer øverst i høyre hjørne på alle nettlesere, men det er mulig jeg tar feil...
Eivind
fredag 29. april 2005, 19:41, skrev Eivind Tagseth:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-04-29 18:45:55 +0200]:
Spin Button
... så vidt jeg kan se så må det være det samme som spn boks, som vi har valgt å oversette med tallboks.
Jeg legger inn det, om noen mener jeg tar feil, så skrik ut :-)
Jeg tenkte øyeblikkelig på den "knappen" som roterer øverst i høyre hjørne på alle nettlesere, men det er mulig jeg tar feil...
Eivind
Google fant ikke det, men heller det jeg brukte. Dette er dessuten oversettelse av Openoffice, og jeg tror ikke de har noe slikt. :-)
Mvh Axel