* Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2006-10-26]:
Jeg holder på med vask av exim4-base_nb.po, og ser at det på engelsk brukes " og at det tidligere har blitt oversatt med «.
Hva skal brukes?
Den siste - ref retningslinjene våre: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader34
Hans