Jeg holder på med vask av exim4-base_nb.po, og ser at det på engelsk brukes " og at det tidligere har blitt oversatt med «.
Hva skal brukes?
(håper at diverse tegnsett underveis ikke krøller dette til)
Klaus Ade
* Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2006-10-26]:
Jeg holder på med vask av exim4-base_nb.po, og ser at det på engelsk brukes " og at det tidligere har blitt oversatt med «.
Hva skal brukes?
Den siste - ref retningslinjene våre: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader34
Hans
Torsdag 26 oktober 2006 08:42, skrev Hans F. Nordhaug:
- Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2006-10-26]:
Jeg holder på med vask av exim4-base_nb.po, og ser at det på engelsk brukes " og at det tidligere har blitt oversatt med «.
Hva skal brukes?
Den siste - ref retningslinjene våre: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader34
Hans
Nydelig, takk for påminnelsen med retningslinjene
Klaus Ade