[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Vennlig hilsen,