Terje Erlend Reite wrote:
Axel Bojer wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan?
Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
La ikker merke til den før nå. Jeg kan ikke hele uka. Er ledig og i Oslo i starten av påskeuka.
Michael Foegberg svarer også at han er opptatt i kveld og i morgen. Skal vi ta mandag neste uke? (ev. tirsdag)
Hilsen Axel
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
mvh Terje Erlend Reite
Støttes!
Hilsen Axel
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Vennlig hilsen,
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Forslag? Jeg kjenner dem ikke, da vi vanligvis bruker AFK-lokalene. Riktignok dårlig med mat der, men det har vi pleid å ta i etterkant :-)
Hilsen Axel
Axel Bojer wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Forslag? Jeg kjenner dem ikke, da vi vanligvis bruker AFK-lokalene. Riktignok dårlig med mat der, men det har vi pleid å ta i etterkant :-)
Hilsen Axel
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Møtes vi i dag kl. 18.00 på samme sted som sist ( utenfor Akershus fylkeskommune ved inngangen til Galleri Oslo ) og så tar vi det der i fra hvor vi skal finne spisested?
mvh Terje Erlend Reite
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Det er noen ved togsporene, mulig de har wifi-tilgang. Der er det relativt stille og gode bord iallfall, vil helst slippe trange bord og støyende lokaler.
Litt informasjon er nå lagt inn her:
http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2008-02-26 http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2008-03-17
Fyll gjerne ut med mer.
Hilsen Axel