På Sun, 27 Nov 2005 16:35:44 +0100, skrev Herman Robak herman@skolelinux.no:
On Sun, 27 Nov 2005 16:26:23 +0100, Knut Yrvin knuty@skolelinux.no wrote:
Første setning i menyen er også litt rar. I dag står det "Avslutt inneværende økt". Jeg ville skrevet "Avslutt gjeldende økt".
Er ikke «Avslutt økten» entydig nok? Kan man avslutte andre enn den «gjeldende» økten? ...med GUI-et? Forventer brukerne den muligheten?
«Avslutt denne økten» er iallfall eintydig. Eg synest ikkje «gjeldende» (eller «inneværende») er spesielt bra.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes