j
k
j a
j l
2001-11-10 20:03:45, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Menyvalget 'Innstillinger->Full skjerm' burde kanskje hete '->Fullskjerm'.
Ja.
Back to the thread
Back to the list