Fredag 20. juli 2012 06.32.07 skrev Karl Ove Hufthammer:
fr. den 20. 07. 2012 klokka 02.23 (+0200) skreiv Kjetil Kilhavn:
Jeg finner ikke noen RPM-pakke for openSUSE med Pology, så da tenkte jeg jeg skulle bruke kilde (som jeg mener å huske jeg gjorde ved forrige anledning).
Det går ikke så bra, og det er litt irriterende nå som jeg har komplettert oversettingen til bokmål av en del ting...
Æh, må innrømma at eg ikkje forstår problemet. Pology er jo Python-programvare, som ikkje treng kompilering i det heile tatt! Berre kjør skripta direkte.
Kompilering var vel feil uttrykk her, men jeg fulgte altså instruksjonene i README-fila for å bygge. Jeg lastet ned både siste utgitte utgave og utviklingsutgaven, men begge hadde samme problemet.
Eg òg brukar openSUSE, og har alltid kjørt Pology direkte frå mappa i18n/kde4/summit/pology i Skulelinux-SVN.
Det var et fint triks - tusen takk :-)
Karl