Tonje skrev:
EFFECT - EFFEKT?
Du mener vel EFFECTIVE = EFFEKTIV.RENTE
Det sto EFFECT. Bare EFFECT, ikke EFFECTIVE, og det sto ikke i regnearkfunksjoner.html. Så jeg vet ikke.
Jeg finner ikke noen EFFECT som er regnearkfunksjon i OO? Kanskje ordet er brukt i en annen sammenheng med store bokstaver, i så fall er det sikker OK å oversette til "EFFEKT".
Arne