[Sjur Moshagen]
Det vil ikkje fungera — skalera — om kvar og ein skal leggja til sjølv, uansett kor «enkelt» det er.
Det er da fullt mulig å samarbeide om slike ekstra språkpakker, en trenger ikke gjøre det individuelt og hver for seg.
Vi har tastatur for sju andre samiske språk som gjerne skulle ha fått same behandlinga :)
Du kan jo pinge meg på IRC (irc.debian.org, #i18n-no) hvis du vil ha hjelp med å sende flere tastaturer oppstrøms.
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen