Eg er glad for å kunna melda at me no har passert gresk i kor mykje av KDE SC (stable) som er omsett.
Fabelaktig og bra gjort! Dette sette i alle fall ein liten kveik i meg. Køyr på!
Beste helsing
Eivind Ødegård
__________________________________________________ Bruker du Yahoo!? Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen http://no.mail.yahoo.com