Eg er glad for å kunna melda at me no har passert gresk i kor mykje av KDE SC (stable) som er omsett. Nynorsk ligg no på 23. plass: http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/toplist/
Neste mål er å passera japansk.
Eg er glad for å kunna melda at me no har passert gresk i kor mykje av KDE SC (stable) som er omsett.
Fabelaktig og bra gjort! Dette sette i alle fall ein liten kveik i meg. Køyr på!
Beste helsing
Eivind Ødegård
__________________________________________________ Bruker du Yahoo!? Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen http://no.mail.yahoo.com
Sundag 7. mars 2010 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg er glad for å kunna melda at me no har passert gresk i kor mykje av KDE SC (stable) som er omsett. Nynorsk ligg no på 23. plass: http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/toplist/
Me har no passert japansk òg, og ligg på 22. plass.
Neste mål er å passera kinesisk, men det vil nok ta meir tid, då dei har ein del fleire tusen tekstar enn oss omsett.