Petter Reinholdtsen skrev:
[Petter Reinholdtsen]
Møtet finner sted på #spell-norwegian (irc.oftc.net). Fint om dere kan legge inn info på wikien om dere kommer eller ikke.
Ingen har ført seg opp på wikien. Betyr det at jeg blir alene på dagens møte.
Vennlig hilsen,
Jeg skal nok komme. Har vært syk siste tre dager, derfor sent svar.
-Axel