Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på søndag kl. 12:00. Foreløbig saksliste ligger på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Møteplan. Fyll inn der hvis dere vet noe som bør tas opp.
Møtet finner sted på #spell-norwegian (irc.oftc.net). Fint om dere kan legge inn info på wikien om dere kommer eller ikke.
Cc til alle deltagerne i stavekontrollen, i tilfelle dere ikke abonnerer på i18n-no@lister.ping.uio.no.
Vennlig hilsen,
[Petter Reinholdtsen]
Møtet finner sted på #spell-norwegian (irc.oftc.net). Fint om dere kan legge inn info på wikien om dere kommer eller ikke.
Ingen har ført seg opp på wikien. Betyr det at jeg blir alene på dagens møte.
Vennlig hilsen,
Petter Reinholdtsen skrev:
[Petter Reinholdtsen]
Møtet finner sted på #spell-norwegian (irc.oftc.net). Fint om dere kan legge inn info på wikien om dere kommer eller ikke.
Ingen har ført seg opp på wikien. Betyr det at jeg blir alene på dagens møte.
Vennlig hilsen,
Jeg skal nok komme. Har vært syk siste tre dager, derfor sent svar.
-Axel