Torstein Dybdahl skrev:
- Toralf Lund har gjort en god jobb og oppdatert systemet
for bygging av ordlister. Dette finnes på www.toralf.net/spell. Her er det lagt til muligheten for å bygge ispell, aspell, myspell ordlister.
Det ser interessant ud.
- Det er uklart hvordan det kan legges til nye ord uten å
ødelegge det som allerede er gjort av Rune Kleveland.
Her kunne det system vi bruger til de danske og færøske ordlister muligvis være til nytte. Det bygger på et princip om at korrekturlæserne "stemmer" om hvilke ord hører til i ordlisten.
Todo liste:
- Lage ny pakke med endringene fra Toralf
- Gi beskjed til debian vedlikeholder av Inorwegian at det er ny pakke.
- Gå gjennom nynorske ord og sjekke de mot ordlliste.
3½. Pakke systemet bag de danske og færøske ordlister, så andre også kan benytte dem.
- begynne å legge til nye ord. Hvordan dette skal gjøres er uklart.
Jacob (der arbejder på punkt 3½)