søndag 27. oktober 2002, 17:14, skrev dHerman Robak : | Siste frist for å sjekke inn oversettelsene til KDE 3.1 | er neste søndag, i følge Gaute. Bokmålsoversettelsene | trenger vask. | | Kan dere fordele de ferdig oversatte po-filene dere | imellom, og vaske dem? Alt som har «knuty» som | siste oversetter _må_ vaskes. (Knut jobber fort og | er ordblind; for de som måtte lure) | | Bla i CVS-loggene, eller bruk viewcvs, og let etter | «vask». Siste revisjon bør ha «vask» eller «korrektur» | i kommentaren innen 3. november. | | Tvi, tvi! :-)
Foreløpig har jeg vasket Kmail, så helst noe annet. (ikke for det, man finner sikkert flere feil ved anen gangs vask, men heller flere ved første gang vil jeg tro ...) Ellers skal jeg se hva jeg rekker ...
Axel