søndag 27. oktober 2002, 17:14, skrev dHerman Robak : | Siste frist for å sjekke inn oversettelsene til KDE 3.1 | er neste søndag, i følge Gaute. Bokmålsoversettelsene | trenger vask. | | Kan dere fordele de ferdig oversatte po-filene dere | imellom, og vaske dem? Alt som har «knuty» som | siste oversetter _må_ vaskes. (Knut jobber fort og | er ordblind; for de som måtte lure) | | Bla i CVS-loggene, eller bruk viewcvs, og let etter | «vask». Siste revisjon bør ha «vask» eller «korrektur» | i kommentaren innen 3. november. | | Tvi, tvi! :-)
Foreløpig har jeg vasket Kmail, så helst noe annet. (ikke for det, man finner sikkert flere feil ved anen gangs vask, men heller flere ved første gang vil jeg tro ...) Ellers skal jeg se hva jeg rekker ...
Axel
Nå er tiden inne for å få konsistens, rettskriving og hurtigtaster på plass!
On Mon, 28 Oct 2002 00:12:49 Axel Bojer wrote:
søndag 27. oktober 2002, 17:14, skrev dHerman Robak : | Siste frist for å sjekke inn oversettelsene til KDE 3.1 | er neste søndag, i følge Gaute. Bokmålsoversettelsene | trenger vask. | | Kan dere fordele de ferdig oversatte po-filene dere | imellom, og vaske dem?
...
Foreløpig har jeg vasket Kmail, så helst noe annet. (ikke for det, man finner sikkert flere feil ved anen gangs vask, men heller flere ved første gang vil jeg tro ...)
Hvis ingen har rørt den siden du vasket den, burde det være OK å la den være.
Filer som har vært endret på av kun én person de siste ukene, kan med fordel blas gjennom av en annen person. Helst noen som har vasket mye før.
Til slutt: Vil alle språkvaskere som har muligheten være så snille å teste de seneste po-filene i vår CVS, og se etter kollisjoner mellom hurtigtastene?
Gaute kan flere triks for dette (dr. Klash, etc.)
-- Herman Robak