On Thu, 11 Nov 2004 13:26:44 +0100, Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no wrote:
"Hensikten med å logge disse "referrerne" er å finne ut _hvem_ (dvs hvilke sider/adresser) som henviser folk til deg." ^^^^^^^^
Jepp. Og en som henviser noen til deg, må nødvendigvis kunne kalles en ...?
Uh, er vi egentlig uenige om noe? For å sitere meg sjøl:
'Jeg foretrekker uansett "henviser/henvisninger."'
Eller var det noe heilt anna du tenkte på?
M :)