Det nærmer seg Skolelinuxsamling, og det nærmer seg KDE4.
http://friprogramvareiskolen.no/Gathering/2007-11-Oslo
Hadde det ikke vært *kult* å gjøre den kommende samlingen til en oversettelseshelg av KDE4?
Kan vi gjøre noe for å tiltrekke oss flere oversettere? For eksempel:
1) Invitere noen til å presentere KDE4, gjerne med så mye grafisk snadder som mulig. Hvor vakker er ikke KDE4? På storskjerm!
2) Annonsere hendelsen bredt, f.eks. på på KUbuntu-forumer?
3) Eller i hvert fall samle oss om en helg sånn at noen av de som nå er nye og entusiasitske møter noen av de gamle og erfarne?
Flere gode forslag?
-lars