Onsdag 7. november 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
Her kom du med ein veldig lang e-post med historisk informasjon om dansk styre i Noreg, utan eg kan sjå at det har nokon som helst relevans til det eg svarte på.
I din e-post fra kl: 14;18 skriver du "Det må i so fall vera av amatørmessige Word-brukarar" om dansk bruk av tegnet ÷ som minus. Du var etter min mening ufin i din kommentar til spørsmålet fra Keld Jørn Simonsen. Keld er ingen amatørmessig Word-bruker. Den historiske informasjonen forklarer hvorfor danskenes bruk av deletegn som minus ikke har noe med Word å gjøre.
Som man sår, høster man. Men ikke alle husker hva de sådde.
Kva i alle dagar for program er det du snakkar om her?
Du skrev:
Det må i so fall vera av amatørmessige Word-brukarar. Teiknet «-» er ikkje eit minusteikn på norsk; det er «−» (U+2212) som er minusteikn, og det me bør bruka i omsettingane våre.
[...]
For GCompris endte eg opp med «+–·:» for dei fire rekneartane. Grunnen til at eg brukte «–» (U+2013) i staden for «−» (U+2212), var at eg ikkje var sikker på om «−» alltid var tilgjengelig
Du skrev også at GCompris muligens har endret skrifter. Dette impliserer at man kan bruke riktig koding av minustegn ved å velge mer passende skrifttype. Etterhvert har flere blitt bedre kjent med hovedutvikler av GCompris. Det har vært flere møter med GCompris i regi av KDE-edu. På den måten er det enklere å påvirke, og be GCompris-prosjektet velge skrifttyper med tegnene som passer oss.
Beste hilsener
Knut Yrvin