On Tue, 28 Jun 2005 11:57:34 +0200, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Eller med andre ord, vil ting fungera viss eg brukar dei (norske) kommandoane hjelpeteksten spør etter?
Nei, ikkje i dette tilfellet, det har du rett i.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes