j
k
j a
j l
Mandag 16 oktober 2006 00:02, skrev Hans F. Nordhaug:
nå. Hvis noen tar console-common og exim4 så hadde det vært flott - bege i i18n/other/nb/debian/2nd-stage.
Exim ligger hos Klaus til godkjennelse, jeg tar console-common.
mvh Bjørn
Back to the thread
Back to the list