Hei,
i forbindelse med RC for den nye Debian Installer, så er det tekstfrys og mulighet for oss å ta igjen etterslepet... Se http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/ eller bare der vi ligger etter: http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/level3/nb.txt http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/level5/nb.txt Jeg har allerede tatt meg av dpkg (se tidligere e-post) og fikser apt nå. Hvis noen tar console-common og exim4 så hadde det vært flott - bege i i18n/other/nb/debian/2nd-stage.
Fristen er 22. oktober.
Mvh Hans
Mandag 16 oktober 2006 00:02, skrev Hans F. Nordhaug:
nå. Hvis noen tar console-common og exim4 så hadde det vært flott - bege i i18n/other/nb/debian/2nd-stage.
Exim ligger hos Klaus til godkjennelse, jeg tar console-common.
mvh Bjørn