[Karl Ove Hufthammer]
Tja, eg trur «kjernesystem» nok kan brukast i *nokre* tilfelle der ein har brukt «backend» på engelsk. Men kanskje ikkje ofte nok til at me bør lista det opp som eit alternativ?
Jeg bruker nok 'baksystem' når jeg snakker om 'backend' på norsk, ikke kjernesystem.