[Hans F. Nordhaug]
Privat kopi i tilfelle du ikke lese i18n-nb.
Jeg leser den i alle fall ikke veldig nøye.
Apropos mailen, så er jeg ganske sikker på at jeg har gitt beskjed til Christian at jeg ikke leser debian-i18n, og jeg har også forsøkt å gi beskjed til bokmålsoversetterne at jeg ikke egentlig er en bokmåls-koordinator for d-i.
Noen andre enn meg bør derfor gi tilbakemeldinger til Christian om dette.