[Hans F. Nordhaug]
Privat kopi i tilfelle du ikke lese i18n-nb.
Jeg leser den i alle fall ikke veldig nøye.
Apropos mailen, så er jeg ganske sikker på at jeg har gitt beskjed til Christian at jeg ikke leser debian-i18n, og jeg har også forsøkt å gi beskjed til bokmålsoversetterne at jeg ikke egentlig er en bokmåls-koordinator for d-i.
Noen andre enn meg bør derfor gi tilbakemeldinger til Christian om dette.
* Petter Reinholdtsen pere@hungry.com [2005-06-14]:
[Hans F. Nordhaug]
Privat kopi i tilfelle du ikke lese i18n-nb.
Jeg leser den i alle fall ikke veldig nøye.
Apropos mailen, så er jeg ganske sikker på at jeg har gitt beskjed til Christian at jeg ikke leser debian-i18n, og jeg har også forsøkt å gi beskjed til bokmålsoversetterne at jeg ikke egentlig er en bokmåls-koordinator for d-i.
Noen andre enn meg bør derfor gi tilbakemeldinger til Christian om dette.
Da sier jeg takk til Petter for svar. Jeg leser i alle fall debian-i18n og kan selvfølgelig være en koordinator hvis ikke andre melder seg. (Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva det innebærer å være koordinator...) Vet noen om Bjørn Steensrud fortsatt er aktiv?
Hans
tirsdag 14 juni 2005, 01:35, skrev Hans F. Nordhaug:
Da sier jeg takk til Petter for svar. Jeg leser i alle fall debian-i18n og kan selvfølgelig være en koordinator hvis ikke andre melder seg. (Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva det innebærer å være koordinator...) Vet noen om Bjørn Steensrud fortsatt er aktiv?
ACK.
Men jeg har bare sett på KDE-delen og ikke holdt meg oppdatert på andre sider, fikk en mail fra Christian om aptitude som nå er besvart med ny oversettelse.
Koordinering kan jo f.eks. være å synkronisere D-I med skolelinux-CVS? Det ligger noe tilbake her, tror jeg -
Bjørn