2014-02-11 17:20 GMT+01:00 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no:
Er det skilnad på tabell og matrise i BASIC (eller andre programmeringsspråk)?
I statistikkprogrammeringsspråket R (http://www.r-project.org) er array og matrise forskjellige ting. Jeg synes matrise blir feil oversettelse av array, for meg impliserer en matrise (nøyaktig) to dimensjoner, og det har ikke nødvendigvis en tabell.