2012/12/29 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no
Den 29.12.2012 19:09, skreiv Olav Dahlum:
2012/12/29 Kolbjørn Stuestøl <kolbjoern@stuestoel.no mailto: kolbjoern@stuestoel.no**>
Noen få matematiske funksjonar er ikkje omsette i LibreOffice 4.0, bokmål og nynorsk. Forslag: nynorsk bokmålAVERAGEIF -> GJENNOMSNITTDERSOM -> GJENNOMSNITTHVIS <-- Ok, vi kan gå for dette forslaget.
AVERAGEIFS -> GJENNOMSNITT.DERSOM.SETT -> GJENNOMSNITT.HVIS.SETT <-- Kan du dokumentere bruken?
Frå Excel: GJENNOMSNITT.HVIS.SETT(A1:A14;**A1:A14;">10";A1:A14;"<40") Finn gjennomsnittet av dei tala i området A1:A14 som er større enn 10 og mindre enn 40.
BITAND -> BITOG -> BITOG (nå: BITAND)
COUNTIFS -> TAL.DERSOM -> ANTALL.HVIS <-- Denne strengen er ny i 4.0, og bruk av forslaget fra «COUNTIF» kan føre til konflikter.
Min tabbe. Kopierte feil strenger. Skal vere COUNTIFS -> TAL.DERSOM.SETT -> ANTALL.HVIS.SETT
SUMIFS -> SUMMERDERSOM -> SUMMERHVIS (nå: SUMMER.HVIS) <-- Det samme gjelder for denne.
Ja, same kopitabbe. Skal vere SUMIFS -> SUMMER.DERSOM.SETT -> SUMMER.HVIS.SETT
Bokmålsversjonane er oppførte i bokmålsutgåva som forslag (fuzzy)unntatt BITAND, som er ført opp som endeleg. SUMMER.HVIS er ført opp som forslag.Jeg har satt opp noen forslag i https://translations.** documentfoundation.org/nb/**libo_ui/formula/source/core/** resource.po/translate/#unit=**31013093https://translations.documentfoundation.org/nb/libo_ui/formula/source/core/resource.po/translate/#unit=31013093
Det var den eg såg på.
BITLSHIFT og BITRSHIFT kan for eksempel oversettes til BIT.FORSKYV.VENSTRE/HØYRE, men jeg har ikke blitt helt enig med meg selv.
I digital samanheng (programmering) har eg i årevis brukt "skift" for "shift". Shift left -> høgreskift, skift høgre osv. Veit ikkje om dette er gyldig språkbruk. BITLSHIFT kunne då bli BITVSKIFT eller BITSKIFTV, og tilsvarande med BITRSHIFT.
Jeg foreslår at vi venter på flere innspill.
Kolbjørn
Strengene i LibreOffice 4.0 er fortsatt i endring, og vil være det frem til de blir frosset på nyåret. Vi må derfor belage oss på at en del strenger blir satt til uklare framover.
Eg har kikka litt på andre rekneark, og sett opp forslaga mine ut frå det eg fann i bruk. Vil jo helst at brukarane skal kjenne igjen uttrykka frå eventuelle andre rekneark dei måtte ha kjennskap til frå før.Bra.
Det finst sikkert fleire slike funksjonar/kommandoar som treng å diskuterast, men det får eg heller kome tilbake til dersom/når eg kjem over dei.Det finnes sikkert flere. Husk at dette også skal tilbakeføres til LibreOffice 3.6.
Skal prøve å hugse det. Kolbjørn
______________________________**_________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/**mailman/lister.ping.uio.no/**listinfo/i18n-nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no