Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OF8ABF1943.489DE514-ONC1256C13.003C4096@akershus-f.kommune.n o:
eg så det ene mer som et spill (tuxtype), det andre mer som et læringsprogram (ktouch). Man lærer nok det samme, men på ulike måter. For min del gjerne begge i «annet» eller begge under «norsk»; kom med forslag!
Begge under norsk. Putt iallfall begge i same kategori.