Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1105204623.1518.229.camel@chico.njus.no:
eg foreslår altså at du skriv "CUE-fil" på norsk.
Det bør vel vera «cue-fil» (eller «.cue-fil»?) då me vanligvis har filendingar med små bokstavar.
(Elles er eg einig i at «cue» ikkje skal/kan settast om.)