Hei,
Ubuntu og Launchpad har vokst seg større og mer betydningsfull enn både KDE-prosjektet og norske oversettere (som ikke bruker Launchpad) tilsammen. Jeg vil derfor anbefale å heller samarbeide med Ubuntu enn å protestere med å bytte distribusjon o.l. Det er min mening.
mvh Alexander Rødseth