j
k
j a
j l
On Fri, 2003-01-31 at 15:54, Åsmund Skjæveland wrote:
Er det mogleg å bruka ssh i lag med WinCVS?
Det går fint det. På WinCVS' hjemmeside finner du dokumentasjon:
http://www.wincvs.org/ssh.html
Back to the thread
Back to the list