Er det mogleg å bruka ssh i lag med WinCVS?
On Fri, 2003-01-31 at 15:54, Åsmund Skjæveland wrote:
Er det mogleg å bruka ssh i lag med WinCVS?
Det går fint det. På WinCVS' hjemmeside finner du dokumentasjon:
http://www.wincvs.org/ssh.html
Merk at det er litt vrient å få til dersom CVS-repository ikke er tilgjengelig direkte fra SSH-tjeneren. På skolelinux er ikke dette noe problem. Har løst dette problemet ved å sette opp en SSH-tunnel (forward) til CVS-repository-tjeneren. Har imidlertid ikke fått dette til å virke med WinCVS 1.2 men det funker med WinCVS 1.3 (om enn litt vanskelig å konfigurere).
Arne
----- Original Message ----- From: "Herman Robak" herman@skolelinux.no To: "Åsmund Skjæveland" aasmunds@fys.uio.no Cc: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Friday, January 31, 2003 4:28 PM Subject: Re: [i18n-no] SSH-tilkopling i WinCVS?
On Fri, 2003-01-31 at 15:54, Åsmund Skjæveland wrote:
Er det mogleg å bruka ssh i lag med WinCVS?
Det går fint det. På WinCVS' hjemmeside finner du dokumentasjon:
http://www.wincvs.org/ssh.html
-- Herman Robak
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no