[Axel Bojer]
Høres ikke så dumt ut. Er det realistisk? Hvor står denne maskinen hen rent fysisk? Hvordan passer den med de kravene Espen sendte tidligere?
Den står rent fysisk på maskinrommet til USIT, og heter blant annet også www.skolelinux.org, wiki.skolelinux.no og maintainer.skolelinux.no. Det er webtjeneren til Skolelinux-prosjektet. Aner ikke hvordan den arter seg til kravene, men den kjører vel Debian Etch.
Det største hinderet for å ta den i bruk er manglende kapasitet hos drift@skolelinux, dvs. meg og Werner for øyeblikket.
Vennlig hilsen,