Hei!
Det ser ut til at det ikke blir noen framgang i i finne et avløsernettsted for synonymene, det er veldig synd, jeg har jo sagt meg villig til å vedlikeholde det framover, men uten et sted å legge det så kommer vi jo ingen vei.
Aller helst ville jeg ha hatt det på et av de nettstedene vi alt har, men det ser ikke ut til at noen av dem har det vi trenger. Derfor er en annen mulighet å finne et annet sted. Jeg kan ta på meg å sette opp en egen tjener for dette på AFK og vedlikeholde den om ikke noen andre og bedre forslag kommer. I så fall hadde jeg tenkt å spørre Espen om å hjelpe meg en gang i sommer med selve oppsettet, så skal vi nok sammen få det til :-) Men om andre forslag eller løsninger som kan la oss bruke de maskinene vi allerede har bobler i noen, så la det boble videre ut på liste :-)
Hilsen Axel
[Axel Bojer]
Aller helst ville jeg ha hatt det på et av de nettstedene vi alt har, men det ser ikke ut til at noen av dem har det vi trenger.
Vi kan kanskje sette det opp på i18n.skolelinux.org?
Vennlig hilsen,
[Axel Bojer]
Aller helst ville jeg ha hatt det på et av de nettstedene vi alt har, men det ser ikke ut til at noen av dem har det vi trenger.
Vi kan kanskje sette det opp på i18n.skolelinux.org?
Høres ikke så dumt ut. Er det realistisk? Hvor står denne maskinen hen rent fysisk? Hvordan passer den med de kravene Espen sendte tidligere?
Hilsen Axel
[Axel Bojer]
Høres ikke så dumt ut. Er det realistisk? Hvor står denne maskinen hen rent fysisk? Hvordan passer den med de kravene Espen sendte tidligere?
Den står rent fysisk på maskinrommet til USIT, og heter blant annet også www.skolelinux.org, wiki.skolelinux.no og maintainer.skolelinux.no. Det er webtjeneren til Skolelinux-prosjektet. Aner ikke hvordan den arter seg til kravene, men den kjører vel Debian Etch.
Det største hinderet for å ta den i bruk er manglende kapasitet hos drift@skolelinux, dvs. meg og Werner for øyeblikket.
Vennlig hilsen,