fre, 17,.06.2005 kl. 12.18 +0200, skrev Eivind Tagseth:
Men jeg har ikke noen problemer med nettkrangel, jeg bare innser at det ikke har samme schwungen som «flamewar».
Man behøver jo ikke ta norsken så dødsens seriøst heller? «Flambering» er foreslått. «Grillfest»? Skulle gjerne hatt noen flere forslag..
Det var noen som skrev noe om superku-rettigheter i en eller annen oversettelse. Beste oversettelsen jeg har sett på en stund.