torsdag 8. august 2002, 18:18, skrev Knut Yrvin : | Jeg lurte på om vi ikke skulle ta en siste finpussamling på Ulsrud på | søndag. Dette for å godkjenne installasjonsrutinen av Skolelinux-CD. | I mellomtiden håper vi at Markus og andre fortsetter sin | lastet-ned-og-testet installasjon av CD-en på fredag og lørdag. | Kan vi låne lokalene på Ulsrud på søndag av Markus? | | - Knut
Hva annet står på planen enn installasjon? Vil oversetterne oversette/møtes også? Eller gjør vi det bare hver for oss ...
Axel