Fredag 21. mai 2004 21:40 skreiv Axel Bojer:
Er du sikker på det? Det er jo vitterlig i bruk, så som en orientering om hva man faktisk kan finne (så man vet dette ikke er noe annet) burde det kunne stå der. Lurte litt på om dette er stavelsen på Amerikansk-engelsk, men det vet jeg ikke ...
Eg finn ikkje «accessability» nokon stad. «Accessable» finst i nokre filer, men det er feilstava det òg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes