Fredag 13. september 2002 17:22 skreiv Petter Reinholdtsen:
On Fri, Aug 16, 2002 at 11:15:46PM +0200, Axel Bojer wrote:
Merk datoen.
Ah, det skulle eg sett ...
Denne lå i køen til i18n-nb, og jeg hadde ikke oppdaget det før nå. Noen som har lyst til å ta over som moderator for mailinglista?
Kan for så vidt gjera det, eg. Har gått greitt på i18n-nn så langt ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes