Hei! En god og en dårlig nyhet; den dårlige først: Jeg har dessverre ikke fått tid til å sette opp Debian for internett ennå, derfor kan jeg ikke bruke CVS nå. Kanskje resten av helga gir muligheter ... Den gode: jeg har redigert om den fila som Karl-ove la ut lenka til, der har jeg lagt inn de norske navnene på fargene. Kan du, Herman, siden du holdt på med den fila der fargene var (har i farten glemt hvilken. Kword?), opdatere disse tre filene til CVS for meg? Eventuellt noen andre? Kom gjerne med innspill, jeg har redigert i HTML-delen med linje skift foran hvert nytt fargenavn, så det burde gå å bruke en vanlig tekstbehandler. De to filene ekstra er 1: en tom bildefil. Den gjør at en alt-tekst vises over hver farge med fargenavnet på engelsk. 2: en CSS-fil. Når er fristen *helt* over? vi begynner vel å få dårlig tid?
Vennlig hilsen Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
Fredag 16. august 2002 23:15 skreiv Axel Bojer:
Når er fristen *helt* over? vi begynner vel å få dårlig tid?
Veldig ;-) <URL: http://dot.kde.org/1031695260/ >
Men arbeidet med neste KOffice-versjon er nok i full gang. Det brukar alltid å koma ei oppdatert utgåve nokså snart med oppdaterte omsetjingar og eventuelle kritiske feilfiksar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Fri, Aug 16, 2002 at 11:15:46PM +0200, Axel Bojer wrote:
Merk datoen. Denne lå i køen til i18n-nb, og jeg hadde ikke oppdaget det før nå. Noen som har lyst til å ta over som moderator for mailinglista?
Fredag 13. september 2002 17:22 skreiv Petter Reinholdtsen:
On Fri, Aug 16, 2002 at 11:15:46PM +0200, Axel Bojer wrote:
Merk datoen.
Ah, det skulle eg sett ...
Denne lå i køen til i18n-nb, og jeg hadde ikke oppdaget det før nå. Noen som har lyst til å ta over som moderator for mailinglista?
Kan for så vidt gjera det, eg. Har gått greitt på i18n-nn så langt ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes