Har du mulighet til å samkjøre nb og nn, slik at endringer kommer på plass i begge? Gi beskjed hvis du trenger mer tilgang. Jeg prøver å rekruttere flere, men det går tregt. Filene trenger helt klart en opprydning, og jeg en opplading. :-) Fint at flere på lista engasjerer seg, for jeg gapte nok over for mye i 2010.