I forbindelse med å flytte synonymer.merg.net til spell-norwegian.alioth.debian.org, så har jeg støtt på et problem. Er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle meg hvordan jeg får tilgang til å lage en mysql-database på serveren? :-)
Jeg har lett litt i dag, men har enda ikke funnet noe informasjon som som peker riktig retning enda.
Espen Talberg