j
k
j a
j l
Eg har no skrive eit kapittel om storleikar og einingar i retningslinjene. Det hadde vore fint om de kunne sett på det. Eg føreslår der at me brukar binærprefiks der desse passar. Forhåpentligvis er ikkje dette eit altfor kontroversielt val ...
Back to the thread
Back to the list